Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

„A fenntarthatóság nem korlát, hanem inspiráció" – interjú a Csak Pozitívan Magazinban

NORDIfy | Szabó Otília
2025. 11. 01. 12:10:32
„A fenntarthatóság nem korlát, hanem inspiráció" – interjú a Csak Pozitívan Magazinban

Megjelent a Csak Pozitívan Magazin legújabb lapszáma – és benne egy egész oldalas interjú velem, azaz a NORDIfy alapítójával - Szabó Otiliával - a fenntartható designról, a tudatos szemléletről és arról, hogyan válhat egy tér a vállalati értékek hiteles közvetítőjévé.

A magazinban megjelent cikk szerkesztett változatát alább olvashatjátok.

Fenntarthatóság, ami nemcsak szép, hanem érték is

 

Kültéri kaspó előkertben Terasz gyertyafénnyel

 

25 éve dolgozom lakberendezőként, és mindig is hittem abban, hogy egy tér nemcsak funkcionális, hanem üzenetet is közvetít.
A NORDIfy ebben az üzenetben segít: a fenntarthatóság, az esztétikum és a tudatosság egyensúlyát hozza el az otthonokba és a közösségi terekbe.

A márka alapgondolata egyszerű: lehet valami gyönyörű, igényes, mégis etikus és környezettudatos.
Az újrahasznosított anyagokból, kézzel készült termékek egytől egyig valódi designobjektumok – egy fair trade projekt részeként készülnek Srí Lankán, és valódi történetet hordoznak: az emberi kéz munkáját, a tudatosságot és a tiszteletet a természet iránt.


 

A fenntarthatóság mint új üzleti érték

Ma a cégek számára a fenntarthatóság már nem „plusz”, hanem elvárás és üzleti érték.
Egy vállalat, amely tudatosan választ alapanyagot, csomagolást vagy dekorációt, nemcsak szebbé teszi a környezetét, hanem láthatóvá teszi az értékeit – a dolgozói és az ügyfelei felé egyaránt.

A NORDIfy termékei ebben segítenek: egy cég, egy iroda, egy kávézó vagy épp egy rendezvény tereiben hitelesen kommunikálható a fenntartható gondolkodás – nem szavakkal, hanem tárgyakon keresztül.


 

Fenntarthatóság, mint inspiráció

Sokan még mindig kompromisszumként tekintenek a környezettudatos megoldásokra: hogy „ami fenntartható, az biztos drága vagy csúnya”.
A NORDIfy célja épp az, hogy ezt az előítéletet megcáfolja.

A fenntarthatóság nem korlát, hanem inspiráció – az alkotásban, a térben és a gondolkodásban is.
Amikor egy vállalat, egy otthon vagy akár egy ajándék ezzel a szemlélettel születik, valódi értéket teremt – ami túlmutat az esztétikumon.


 

Kiegészítés a magazincikkhez:

Nagyon örülünk, hogy a fenntartható design témája egyre több figyelmet kap a médiában, és hogy a Csak Pozitívan Magazin is fontosnak tartotta bemutatni ezt az irányt.
Számunkra a NORDIfy-nál ez nem trend, hanem felelősség – és inspiráció is egyben.
Hiszünk benne, hogy a lakberendezésben is van valódi alternatíva, és hogy a vállalkozások döntései ezen a téren is sokakat ösztönözhetnek tudatosabb lépésekre.
Minden ilyen megjelenés segít abban, hogy a fenntarthatóság ne csupán elv legyen, hanem természetes része a mindennapoknak – az otthonokban és az üzleti terekben is.


 

Forrás

A cikk a Csak Pozitívan Magazin 2025. októberi számának 13. oldalán jelent meg, 2025. október 31-én.

A teljes lapszámot itt olvashatjátok el:

 

 

 

Kapcsolódó tartalmak